Пежо вече има ново лого. От 1850 година френският автомобилен производител е сменял визията си десет пъти, но лъвът винаги е оставал централна фигура.
Сега изправеното животно на задните му два крака е заменен от щит с величествена глава. Първият модел в Европа с новото лого ще бъде новото Пежо 308.
„Лъвският рев ще звучи по-силно“, обещават от пресслужбата на компанията. Марката остава в унисон с времето: Пежо участва във всички революции – индустриални, технологични, политически, социални и цифрови.
В момента компанията обръща много внимание на екологията и прехода към нова енергия. „Всичко това сега представлява неразделна част от ДНК на марката Пежо“, съобщават от компанията.
Модификациите на автомобилите с електрическо задвижване увеличиха стойността на марката, което се отразява в нова корпоративна идентичност.
Новото лого подчертава основните ценности на Пежо и символизира вечен, универсален и разнообразен в културно отношение стил, твърдят от компанията.